FAQ

1W jaki sposób dokonują Państwo wycen?

Możemy dokonać wyceny na podstawie danych jakie otrzymamy od Państwa podczas rozmowy telefonicznej, jednakże nie bedzie to szczegółowa wycena . Na podstawie szczegółowo podanych informacji wysłanych na nasza skrzynkę mail takich jak:

  • Miejscowość i ulice miejsca wyprowadzki.
  • Miejscowość i ulice miejsca do którego Państwo się wprowadzają.
  • Z którego, na które piętro przeprowadzamy Państwa mienie.
  • Czy jest możliwość podjazdu auta pod samo wejście w obu lokalizacjach.
  • Datę i godzinę przeprowadzki.
  • Jakie są większe, najcięższe elementy np: sofy , meble itp oraz orientacyjna ilość kartonów i worków.
  • Meble będą przewożone w całości, zostaną rozkręcone przez klienta czy nasza firma ma się tym zając.
  • Klient sam zabezpieczy mienie czy firma ma się tym profesjonalnie zając, firma ma dostarczyć kartony ,folie itp do zabezpieczenia ładunku w mailu powinny znaleźć się zdjęcia mienia jakie będzie przewożone wraz z opisem (wymiary i wagi, w przybliżeniu)

Wyceny dokonujemy również na podstawie ogledzin miejsca przeprowadzki u klienta.

2Czy wycena przeprowadzki jest darmowa?

Tak, oczywiście wycena jest całkowicie darmowa i nie ponoszą Państwo za to żadnych kosztów.

3W jakim czasie otrzymam wstępną wycenę przeprowadzki po wysłaniu maila?

W miarę możliwości staramy się jak najszybciej udzielić odpowiedzi, zawsze wyceniamy przeprowadzkę w dniu otrzymania maila od Państwa. Najczęściej jest to jednak czas do dwóch trzech godzin od otrzymania maila.

4W ilu osobowych grupach przeprowadzają Państwo mieszkania?

W zależności od wielkości przeprowadzki, odpowiednio dobieramy ilość pracowników do zoptymalizowania kosztów i czasu trwania całej usługi. Zwykle są to 2-osobowe zespoły w przypadku większych przedsięwzięć logistycznych wysyłamy ekipy: trzy lub czteroosobowe.

5Jakie mają Państwo terminy?

Jeżeli oczekują Państwo konkretnego terminu najlepiej kontaktować się z przynajmniej dwu tygodniowym wyprzedzeniem.

Natomiast kiedy nie zależy Państwu na konkretnym terminie w miarę możliwości staramy się dopasować najbardziej dogodny dla klienta termin.Nawet kiedy klient dzwoni kilka dni przed planowaną datą wykonania usługi.

6Czy wasza firma zabezpiecza meble podczas przeprowadzki?

Oczywiście tak, dbamy o powierzony nam towar. Na życzenie klienta możemy dokładnie zabezpieczyć przewożone meble używając do tego koców transportowych, folii stretch, folii bąbelkowej a na aucie przekładamy wszystkie elementy tekturami falistymi zabezpieczając je przed wszelkimi obtarciami i zarysowaniami. Przewożony towar na aucie jest stabilnie układany i zabezpieczony pasami transportowymi.

7 Czy firma demontuje oraz montuje w nowym miejscu różnego rodzaju segmenty oraz meblościanki?

Oczywiście każda nasza ekipa przeprowadzkowa zostaje odpowiednio przeszkolona w montażu oraz demontażu wszelkich mebli, posiadamy odpowiednie narzędzia oraz wiedze w tym zakresie.Zdemontujemy , zabezpieczymy do transportu i w nowym miejscu zmontujemy duże i nieporęczne meble w fachowy sposób.

8Czy towar jest ubezpieczony?

Tak, posiadamy polisę ubezpieczeniową OCP na przewożony towar w wysokości 200.000,00 PLN. Jednakże jeśli towar jest zabezpieczony przez naszych pracowników, nie ma obaw o to że coś się uszkodzi.

9Co w przypadku uszkodzenia scian na klatce schodowej lub w moim mieszkaniu.

Pracownik naszej firmy zawsze robi dokumentacje zdjęciowa stanu klatki schodowej przed rozpoczęciem pracy. Podczas znoszenia, wnoszenia zabezpieczamy newralgiczne miejsca które są narażone na uszkodzenia. Jeśli klient życzy sobie żeby duże , nieporęczne meble były transportowane w całości a pracownik naszej firmy stwierdzi ze mebel się nie zmieści w bezpieczny sposób na klatce schodowej wtedy w razie uszkodzeń ścian lub ładunku odpowiada za to klient.

10Czy istnieje możliwość by firma dostarczyła kartony lub skrzynki przed planowaną datą przeprowadzki?

Tak, oczywiście jest taka możliwość. Na Państwa życzenie możemy dostarczyć kilka dni przed planowaną datą realizacji usługi skrzynki lub kartony w ustalonej wcześniej ilości. Skrzynki możemy odebrać w dniu przeprowadzki po wykonanej usłudze lub w inny dzień ustalony z Państwem.

11Czy mogę pojechać do nowego mieszkania razem z Panami w samochodzie?

Samochody stosowane przez naszą firmę posiadają 3 miejsca dla pasażerów. Jeżeli przeprowadzka realizowana jest pomiędzy lokalizacjami znajdującymi się w obrębie jednego miasta chętnie udostępnimy wolne miejsce w samochodzie. Z uwagi na komfort i bezpieczeństwo nie proponujemy wspólnej podróży w przypadku długich tras.

12W jaki sposób mogę zapłacić za przeprowadzkę i czy wymagana jest przedpłata za realizację?

Za przeprowadzkę można zapłacić przelewem na podstawie dostarczonej faktury VAT lub w formie gotówkowej po zakończeniu realizacji usługi.

Standardowo nie wymagamy przedpłat na realizację usługi lecz w przypadku większych przeprowadzek lub terminów cieszących się dużym zainteresowaniem Klientów, możemy poprosić o częściowe zrealizowanie płatności.